piątek, 20 lutego 2015

najgorszy podkład


Siemka :) Wrzucę teraz najgorszy podkład, z którym miałam styczność do tej pory... że tak powiem... schodzi mi z palcami ;\ zostają mi takie plamy jak bym była w kilku miejscach ciapnięta podkładem a w innym sama skóra... nie wiem jak to określić... Koleżanka kosmetyczka mi powiedziała, że to przez to, że mam tłustą skórę, ale jednak nie... Jak jej pokazałam opakowanie z podkładu to mi powiedziała że to dlatego że jest "wymieszany" z kremem... Masakra.... A na opakowaniu pisze że "nowoczesny"...

2 komentarze:

  1. Dość krótka ta recenzja :| Dłuższe posty będą bardziej zachęcające.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, dzięki za informację, wezmę twoją radę pod uwagę przy następnym poście :) dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem, więc jeszcze nie wiem co i jak i jak się pisze to wszystko :)

      Usuń